مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:502020-12-29بين الملل

لبنان| دیدار جعجع و سفیر آمریکا و کوبیدن بر طبل انتخابات زودهنگام


رییس حزب «القوات اللبنانیه» پس از دیدار با سفیر آمریکا در لبنان، مدعی شد که راهکار حل بحران لبنان، برگزاری انتخابات زودهنگام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سمیر جعجع رییس حزب القوات اللبنان یه با دورثی شیا سفیر آمریکا در لبنان دیدار کرد.

پایگاه خبری المرکزیه گزارش داد که در این دیدار، رییس بخش اقتصادی و سیاسی سفارت آمریکا در لبنان و الی خوری مشاور مسائل روابط خارجی القوات اللبنانیه حضور داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین پایگاه، جعجع در این دیدار، با سفیر آمریکا آخرین تحولات سیاسی لبنان و منطقه را بررسی کرد.

جعجع تأکید کرد که راهکار حل بحران لبنان، برگزاری انتخابات زودهنگام است؛ زیرا به اکثریت پارلمانی کنونی حاکم، هیچ امیدی نیست .

وی پس از این اظهارات، به حادثه انفجار بندر بیروت پرداخت و مدعی شد که تحقیقات داخلی به خاطر مداخلات سیاسی که صورت می گیرد، با دشواریهای زیادی روبروست .

درباره مداخلات آمریکا در مسائل داخلی لبنان، نعیم قاسم معاون حزب الله لبنان چندی پیش گفت که میان رییس جمهور منتخب آمریکا و دولت کنونی این کشور تفاوتی وجود ندارد، نباید بر روی مواضع واشنگتن برای تشکیل دولت لبنان حساب باز کرد و دولت جدید باید هر چه زودتر تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان| دیدار جعجع و سفیر آمریکا و کوبیدن بر طبل انتخابات زودهنگام

لبنان| دیدار جعجع و سفیر آمریکا و کوبیدن بر طبل انتخابات زودهنگام